כשהטיימינג מדבר

כמה פעמים אמרו לכם ש"טיימינג זה הכל בחיים" או "הכל זה עניין של טיימינג". למשל, כאשר שחקן כדורסל מקבל את הכדור האחרון במשחק ומשחרר אותו ברגע הנכון, כשהוא בעמדת קליעה ואין סיכוי שיחטיא ואין זמן לקבוצה השנייה להגיב. כשאתם יוצאים בזמן לאירוע וויודעים לא להיתקע בפקק, למצוא חנייה במקום אטרקטיבי וליהנות ממקום איכותי באולם. הכל עניין של טיימינג. 

אין מקום טוב יותר להוכיח זאת מאשר בעולם העסקים ובפרט כשמדובר על חברות סטארטאפ. מאחר ומדובר בחברות צעירות, חברות שאין להם הרבה משאבים, כספיים ואחרים, אזי שהם צריכים לא פעם להתבסס על טיימינג נכון. אחרת הם לא יצליחו לעמוד ביעדים שלהם ולא ידעו כיצד לבצע את העבודה כפי שנדרש מהם. 

מי שיכול לעזור לנו בנושא, להסביר אותו לעומד ולספק לנו את כל המידע בשביל לדעת כיצד להתנהל, הוא ירון מוראדי. מדובר על יזם שמתמחה בחברות סטארטאפ ויש לו מספיק ידע וניסיון בשביל להסביר לנו כיצד להתנהל עם טיימינג. 

איך עושים את זה נכון?

בשביל להתנהל בצורה נכונה עם טיימינג, אנחנו צריכים להבין באילו תנאים אנו פועלים, מה עומד לרשותנו, מה גודל ההחלטה שעלינו לקבל ואז לראות איך הזמן משחק, לטובתנו או לרעתנו. 

למשל, אם אנחנו צריכים לקבל החלטה מתי להוציא מוצר לשוק, אז לא תמיד הבחירה הנכונה היא לעשות זאת באופן מיידי. יש הרבה פרמטרים שעלינו לבחון. בין אם זה איכות המוצר, בין אם זה קהל היעד שירצה בשירותיו, וכן היבטים אחרים שיכולים להשפיע על ההחלטה ועל היכולת שלנו להפיק ממנה את המקסימום. ירון מוראדי מסביר כי אם נדע לעשות זאת, בסופו של דבר, נשתמש בזמן בצורה שתשרת אותנו ונפעל על פי הטיימינג הנכון.

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
סרטוני אנימציה – כיצד יוצרים סרטונים ברמה גבוהה
אחד הכלים שעומדים לרשות מפרסמים או גורמים אחרים שרוצים להעביר מסר לקהל הרחב, בין אם זה מסר שיווקי,...
קרא עוד »
ינו 05, 2020
ארכיון דיגיטלי
ארכיון דיגיטלי מהווה את הפתרון המושלם לכל עסק ולכל חברה, היות והוא מספק את האופציה לאתר בקלות...
קרא עוד »
אוק 18, 2020
קידום באינסטגרם
כיום כבר ידוע שלהפעיל חשבון פעיל במיוחד באינסטגרם יכול והועיל רבות לקידום מוצרים שירותים, בזמן...
קרא עוד »
נוב 18, 2020