איך לבחור שירות ענן אמין?

החלטתם שהגיע הזמן לגבות את האתר שלכם בעזרתו של ענן? כשמדובר בשירותי ענן לעסקים ובכלל, תופתעו לגלות כמה אפשרויות זמינות יש לכם כרגע. יתרה מכך, אם תתחילו לקרוא עכשיו על כל הצעת אחסון, סביר להניח שתלכו לאיבוד מהר מאוד. ובדיוק בשביל שזה לא יקרה לכם, החלטנו להסביר לכם.

מה צריך לבדוק כדי לבחור את שירות הענן האמין ביותר?

סנכרון אוטומטי

אם הגעתם למצב שאתם רוצים לגבות את התכנים שלכם בענן, אתם כנראה מייצרים בכל יום חומרים חדשים לגיבוי ועל כן תרצו שהענן שלכם ידע לגבות את העשייה שלכם מדי יום. כאשר אתם מבררים על הענן שלכם, וודאו כי יש לו את האפשרות להסתנכרן עם המחשב שלכם ושל שאר המחשבים הקיימים לעסק שלכם.

אבטחה

זוהי תכונה חשובה כמעט כמו הגיבוי עצמו. האבטחה לענן שלכם היא למעשה אבטחה מפני נזק, פריצה או אובדן. אם אין לכם את הידע בעולם המחשוב לרמה הזו, נוכל להגיד לכם שעליכם לבדוק את מדיניות הפרטיות של הענן ואת מאפייני האבטחה שמציע הענן עליו את בודקים. כמו כן, תמיד תוכלו להצמיד אל הענן שלכם סיסמא נוספת משלכם כדי להרגיש בטוחים יותר.

תוכניות גמישות

כל העניין של הענן הוא פינוי מקום לעבודה במחשב שלכם לצד גיבוי ושמירה של נתונים שעשויים ללכת לאיבוד או להימחק. זה לא אומר שמרגע הגעת הקבצים אל הענן הם מאבדים את משקלם. לכן, בהתאם לעסק ולכובד הגיבוי, תוכלו לערוך מחקר על המחירים אותם מציעים כל ענן וענן לפי סדר גודל האחסון שאתם צריכים. 

כאשר אתם מחשבים את נפח הענן אותו אתם צריכים, עשו לעצמכם את הטובה הזו וערכו חישוב לשנה הקרובה לפחות. כך, תוכלו להיערך מבחינת גודל הענן כבר לשנה הקרובה ואולי אפילו לנסות ולצמצם את נפח הגיבוי בענן.

לסיכום,

הענן הוא למעשה הגב שלכם באשר לכל נתוני המדיה שלכם. לכן, כאשר אתם בוחרים ענן, אתם רוצים לדעת שבחרתם נכון, חכם וגמיש. הענן שלכם צריך לשמור עליכם ממש כמו שהוא שומר על הקבצים שלכם ועל כן, עליכם גם לחשוב כך.

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תובנות לגבי השקעות בביטקוין: מה שאתה צריך לדעת
כשהעולם עובר לדיגיטליזציה, נכס אחד צץ בחזית החדשנות הפיננסית: ביטקוין. עם אופיו המבוזר והפוטנציאל...
קרא עוד »
מרץ 03, 2024
איך מערכת פריוריטי מסייעת לעסקים שלנו?
מערכת Priority היא תכונה חדשה באפליקציית Todoist המסייעת לעסקים לארגן את המשימות שלהם. הוא עושה זאת על ידי...
קרא עוד »
אוק 07, 2022
חנות גיימינג משתלמת בישראל? יש דבר כזה!
נראה כי ענף הספורט הצומח ביותר בעולם הוא משחקי מחשב וכן לא התבלבלנו וקראנו במודע למשחקי מחשב ענף...
קרא עוד »
אוק 06, 2018