הקמת חנות באינטרנט – האם כל אחד צריך חנות באינטרנט?
כשהאינטרנט התחיל לפעול באופן ציבורי, עלתה שאלה האם כל אחד צריך אתר באינטרנט. הסברה בתחילת הדרך היתה, שלא כל אחד בהכרח צריך להשקיע בבניית אתר (גפי שהיום לא כל עסק צריך שירות של פיתוח אפליקציות) מאחר ואנשים עדיין לא רגילים לכלי הזה. עם הזמן התברר שכל עסק חייב להחזיק אתר, אחרת הוא לא יזכה לחשיפה אופטימאלית מבחינתו.
לאחר מכן, ראינו את אותה תופעה גם כשהחלו רשתות חברתיות לפעול. עלתה שאלה, האם יש צורך לפתוח עמוד עסקי, האם יש צורך להשקיע בכך זמן וכסף. בהתחלה ההנחה היתה שלא, ועם הזמן, התברר שזה הכרחי לשיווק ופרסום העסק.
אנחנו יכולים לראות תופעה דומה, במובנים מסוימים, בכל מה שקשור אל הקמת חנות באינטרנט. יש מי שסבור שלא כל אחד צריך חנות כזו, אך היום אנחנו כבר יודעים, שמוטב שכל אחד יחזיק חנות כזו, על מנת שיוכל למכור את המוצרים והשירותים שלו לקהל הרחב, בצורה פשוטה וזמינה, כל הזמן.
מדוע כל עסק צריך חנות וירטואלית
ההסבר לכך מתחלק לשני חלקים. ראשית, זו הדרך הטובה ביותר למכור מוצרים ושירותים לקהל הגולשים. אפשר לעשות את זה בכל יום, בכל שעה, בכל צורה. לא צריך להשקיע בכך הרבה זמן וגם לא צריך להשקיע בכך הרבה כסף או להעסיק כוח אדם גדול לשם כך.
שנית, אם אנחנו לא נעשה את זה, המתחרים שלנו יעשו את זה וירוויחו מעצם זה שאין להם תחרות. לכן, חשוב שאנחנו נקים חנות, בין אם אנחנו ראשונים בתחום ובין אם כבר יש מתחרים שעושים זאת. כך אנחנו לא משאירים להם את הזירה ויש לנו אפשרות להרוויח מזה. כמובן שעלינו לעשות זאת בצורה נכונה, על מנת להשיג תועלות מתאימות.