למה הפרסום שלך בפייסבוק הוגבל וכיצד לתקן זאת
האם הפרסום בחשבון הפייסבוק שלך הוגבל? כל מה שצריך לדעת על חוויות בלתי צפויות!
אוקי, נתחיל בנקודה כואבת – מי מאיתנו לא חווה את הרגע הזה שבו אנחנו מרימים טלפון, נכנסים לפייסבוק שלנו ולפתע מבינים שהשמש לא זורחת בדיוק כפי שהיא אמורה? “הפרסום בחשבון שלך הוגבל”. מה זה אומר, איך זה קרה, ומה ניתן לעשות כדי להתאושש? הופ! אנחנו כאן לדבר על כל זה ולהבין לעומק.
מה זה בכלל אומר שהחשבון שלך הוגבל?
ובכן, מונח שמסביר את עצמו – זהו תהליך שבו פייסבוק החלטו שכנראה עשית משהו לא בסדר. האם אולי שיתפת יותר מדי תמונות של בורקס? האם קיבלת תגובות שליליות הרי זה אומר שכנראה משהו לא היה בסדר? במובן החיובי, זה כמו שאמא שלך עוצרת אותך לפני שאתה שם עוד פרוסה של שוקולד על הקונדיטוריה – אולי היא יודעת משהו שאתה לא.
איך זה קורה?
- שיתוף תכנים לא מתאימים (מישהו דרש פוליטיקה ביום של חג המולד?)
- קמפיינים שלא עמדו בכללי הקהילה (סבתא שלי תמיד אמרה, "אם אין לך משהו טוב לומר, עדיף לשתוק")
- ניצול יתר של המערכת (אם אתה מפרסם כל דקה, יכול להיות שזה מרגיש פחות נעים לפייסבוק)
אז אם חשבת ש“וואי איזה כיף” זה מצב של “בוא נשים פרסום” והתחלת לצלם את כל הסנדוויצ’ים שלך, יכול להיות שאתה בדרך להתגלות בסדר לא רצוי.
לאן אי אפשר ללכת? פותחים תיקון!
אם עברתם את הסטטוס הוטרינרי וזה נחת עליכם כמו אבן קיוסק ביום גשום, אל תדאגו! ישנן דרכים לשנות את המצב:
1. קראו את הכללים
כן, אני יודע – זה כמו לבקש ממישהו לקרוא את ההוראות של ערכת DIY ללא תבנית. אבל מה לעשות, כל פלטפורמה קובעת חוקים, ואם לא תשמע להם תסבול.
2. בדוק את ההודעות שלך
לפעמים פייסבוק שולח סמיילי על הדין שלך, ודווקא כאן הוא מסביר לך מה עליו לשים לב אליו. האם זו מילה לא נכונה? או אולי הגעת למצב קצה לא רצוי?
3. קח נשימה עמוקה – והגיש ערעור
אם אתה באמת מאמין שלא עשית משהו לא בסדר אז אל תתבייש! שלח לפייסבוק פנייה.
4. שפר את התוכן שלך!
שים לב, גידול התוכן שלך – זה כמו לג’ח באיכות ודיוק – זה מקבל יותר אהבה.
רכיב הסבלנות – עצה זהב!
היה וזו מתוך אהבה או התלהבות- כשאתה מתאהב אתה לפעמים די עיוור לגבולות. תחום הפרסום באינטרנט מהיר ולפעמים כל תזוזה קטנה יכולה להיות הסיבה לרגש המטרידושב. טוב, איפה ארוחה של נודלס מתמצה בנושא הזה? קחו את הזמן, טפלו בזה ברוגע.
שאלות ותשובות שכדאי לדעת!
שאלה 1: איך אני יודע אם החשבון שלי הוגבל?
במידה ויש לך הודעה מפייסבוק לגבי פעולה זו או תופענה הגבלות על פרסומים – בא אז חשבונך אכן הוגבל.
שאלה 2: מה לעשות אם אני חושב שההגבלה לא צודקת?
כפי שציינו, אפשר להגיש ערעור ופייסבוק יבדוק את הבקשה שלך מחדש.
שאלה 3: כמה זמן ייקח לשחרר את ההגבלה?
זה תלוי – זה יכול לקחת בין מספר ימים לשבועות. כמו שגרם של סטוקהולם, לא?
שאלה 4: האם אני יכול להמשיך לגלוש בפייסבוק למרות ההגבלה?
בוודאי! ההגבלה חלה רק על פרסום, אבל אתה יכול לשאול שאלות ולפני ההגבלה במקביל.
שאלה 5: אלו דברים יש להימנע מהם בעת פרסום?
הימנע מתוכן שנחשב לספאם, מילות גנאי או כאלה שיכולות לעורר מחלוקות פוליטיות.
עכשיו מה? איך ממשיכים מכאן?
השלב הבא הוא כמובן להבין מה השתבש. מכל זה, אני ממליץ להיות זהיר בפרסומים. העתיד שלך תלוי בזה. האם תעשה את המהלך הנכון או שכבר הזמנת עוד שליח פיצה? שאלות שוברות שגרה, בהחלט!
זכור, תמיד יש הזדמנות לשפר את מה שעשית – כמו חזרות על דעת הכוכבים עם קברט טלוויזיוני. התחל מחדש, בנה את האימפריה שלך והשתדל לא לשבור את הכלים שוב.
רק תזכור, בעולם הפרסום באינטרנט כל מה שצריך זה רק לחשוב дважды לפני שעושים מהלך. ואם אתה חושב שהפרסום של גבולך הוגבל, אולי כדאי לנסות ולהמנע מבעיות במשחק!