סרטון תדמית לעסק – איפה אנחנו יכולים להציג אותו
כשאנחנו מבקשים לפרסם את העסק שלנו בפני הקהל הרחב, אזי שיש לנו אופציות שונות שאנחנו יכולים לנצל אותן לשם כך. אנחנו יכולים לעשות זאת באמצעות פרסומות בטלוויזיה, רדיו, עיתונות כתובה, אתרי אינטרנט ומקורות אחרים.
אחת האופציות הפופולאריות ביותר ובוודאי האיכותיות ביותר שעומדות לרשותנו, הוא סרטון תדמית לעסק. מדובר על סרטון שאנחנו מייצרים בעצמנו ויכולים לפרסם אותו במקורות שונים, בין אם זה בפלטפורמות באינטרנט ובין אם זה בפלטפורמות אחרות, כולל ישירות מול קהלים שונים, למשל בכנסים, ועידות, ישיבות, מפגשים אישיים ועוד.
הרבה פעמים בעלי עסקים בוחרים להשתמש בסרטון תדמית, מתוך הבנה שזה כלי הרבה יותר ישיר והרבה יותר יעיל מאשר כלים אחרים. להבדיל מפרסומת המוצגת במהלך שעות שידור ארוכות בטלוויזיה או כזו שנבלעת בים פרסומות אחרות באינטרנט, אזי סרטון תדמית מוצג מתי שאנחנו רוצים והוא נמשך במספר זמן מסוים שאנחנו מגדירים מראש. זה לא תלוי באף גורם אחר.
איך מציגים את הסרטון בצורה הטובה ביותר
בשביל להציג סרטוני תדמית לעסקים בצורה נכונה, אנחנו צריכים למצוא את הדרך הנכונה להציג אותו בשביל הקהל אליו אנחנו פונים. אנחנו צריכים לזכור, לא כל הקהלים דומים ובאופן טבעי אנחנו לא יכולים להציג בפני כל אחד את הסרטון בצורה דומה.
מעבר לכך, אנחנו צריכים לחשוב מתי וכיצד נוכל לייצר את התועלת האופטימאלית מהסרטון. אם נציג אותו באופן כזה שלא יביא לנו תועלות, אזי שלא נרוויח מכך דבר. לעומת זאת, אם אנחנו נפעל נכון, אז נוכל לייצר תועלת שתמשוך אלינו קהלים חדשים או תעזור לנו לשמר קהלים קיימים שעובדים עם העסק. דרך הצגת הסרטון משפיעה לא פחות מהסרטון עצמו.