כל מה שחשוב לדעת על קידום אתרים
בעבר, אמצעי הפרסום העיקריים היו רדיו, טלוויזיה, עיתונים, שלטי חוצות וכדומה. כיום, התחום לגמרי השתנה וניתן לראות כי זירת האינטרנט הפכה להיות כלי שימושי ונפוץ ביותר לשיווק, פרסום ומיתוג עסק בצורה נכונה ויעילה.
עבור רבים דרך העבודה של רשת האינטרנט נראית סבוכה ולא ברורה אך אם תבינו את העקרון תוכלו לייעל זאת עבורכם ועבור העסק שלכם.
ניתן לראות כי כמעט לא משנה מה תחפשו באינטרנט, הרשת מלאה באתרים שונים המנסים להתחרות על אותו נתח אוכלוסייה ומציעים לעיתים את אותו שירות או מוצר. כמו כן, רוב גולשי האינטרנט, נעזרים במנוע החיפוש שלהם כדוגמת גוגל על מנת לחפש אחר שירות או מוצר בו הם מעוניינים ולרוב מתמקדים בתוצאות הראשונות הקופצות להם וכמעט ולא בוחנים את התוצאות שבסוף מנוע החיפוש ובוודאי שלא בעמוד השני.
משכך, אם בעבר היה ניתן להסתפק בבניית אתר אינטרנט מיוחד, מסוגנן ומושקע הרי שכיום זה לא יעמוד לבדו, ולצד אתר אינטרנט מושקע יש לפעול לקידום אתרים.
קיימות שתי שיטות מובילות ועיקריות לקידום אתרים:
האחת, קידום אתרים באופן ממומן – מהווה שיטת קידום מהירה וקלה אך לעיתים עלולה לגבות מאיתנו עלויות כספיות גבוהות ולא מוצדקות.
השנייה, קידום אתרים באופן אורגני (ניתן לראות כתבה מעולה בכלכליסט בנושא קידום אתרים) – מהווה שיטת קידום טבעיות יותר בהשוואה לקידום אתרים באופן ממומן ומתבססת על דרך החיפוש של הגולשים באינטרנט. ונסביר.
קידום אתרים אורגני למעשה מביא לשיפור משמעותי של דירוג הדפים המופיעים במנועי החיפוש השונים כך שברגע שיחפשו שירות או מוצר הקשור לעסק שלכם תוכלו להופיע בין האתרים הראשונים שמנוע החיפוש מציע לגולשים .
קידום אתרים אורגני מבוסס על מציאת מילות מפתח חזקות אותם הגולשים מחפשים באינטרנט והטמעתם בצורה אפקטיבית בדפי האתר שלכם. שילוב נכון של מילות המפתח יכול להעלות את המדרג של אחד מדפי האתר בתוצאות החיפוש ולמעשה להקפיץ את האתר שלכם לראש מנוע החיפוש.
קידום אתרים אורגני בגוגל מצריך עבודה שוטפת לצורך ניהול התוכן, התעדכנות במילות המפתח החזקות, שמירה על אופטימיזציה וזאת כדי להשיג את התוצאות הרצויות.