מהו רישום BDI?

כדי להתחיל את תהליך הרישום של BDI, צריכים להיות לפחות שני דירקטורים של החברה ואדם מורשה לחתום בשם החברה. אדם מורשה זה יכול להיות דירקטור או מזכיר אך חייב להיות בעל חותם וחתימה מקוריים. השלב הבא הוא מילוי טופס שניתן על ידי BDI הכולל מידע על החברה, הדירקטורים ובעלי המניות. כמו כן, הטופס דורש מידע על כל שינוי שחלו מאז מילויו האחרון (למשל, בעלי מניות חדשים או שינויים בכתובת). השלב האחרון הוא לשלם דמי בקשה עבור רישום BDI.

רישום BDI – אפשר לעשות זאת בקלות

רישום BDI הוא תהליך של רישום עצמי בממשלה עבור שירותים ספציפיים כמו ביטוח לאומי, מיסוי והטבות אחרות. מאמר זה יספק מידע על השלבים לרישום ב-BDI. השלב הראשון בתהליך זה הוא יצירת חשבון עם BDI. זה נעשה על ידי מילוי טופס זמין באתר האינטרנט שלהם ושליחתו. ניתן להוריד את הטופס מאתר האינטרנט שלהם או להגיש באופן מקוון דרך פורטל מקוון.

כך ניגשים אל רישום  BDI

השלב הראשון בהשלמת תהליך זה הוא לברר אם שם הדומיין הרצוי זמין או לא. ה-BDI מציע מנוע חיפוש שניתן להשתמש בו כדי לברר אם שם דומיין זמין לרישום. כדי להשתמש במנוע חיפוש זה, יש להקליד את שם הדומיין הרצוי וללחוץ על "חפש". אפשר גם לבחור מתוך רשימה של TLDs ולהזין אותה בשורת החיפוש. לאחר שמצאת דומיין זמין, תצטרך לספק את פרטי הקשר שלך, כולל שמך המלא, כתובת הדואר האלקטרוני ומספר הטלפון שלך כדי שניתן יהיה ליצור איתך קשר אם יש בעיות כלשהן בבקשת ההרשמה שלך. כמו כן, יהיה עליך לספק את מלא של איש קשר מנהלי. רישום BDI מצריך מספר דברים.

 > למדו אודות הקשר בין איחוד הלוואות לרישום BDI

התהליך ידרוש מסמכים שונים בהתאם לסוג העסק הנרשם. חברה חדשה המעוניינת להירשם ב-BDI תצטרך להגיש בין היתר את המסמכים הבאים:

– מזכר ותקנון (מיזוגים ורכישות)

– עותק רישיון עסק ממשרד המסחר

– הוכחה לרישום שם מסחרי, אם רלוונטי

– שמות וכתובות לכל הדירקטורים והחברות הבלעדיות

בדקו האם מגיע לכם משכנתא לתושבי חוץ

כתוב/כתבי תגובה