הפניית שיחות – לדאוג שאף שיחה לא תתפספס

הפניית שיחות – לדאוג שאף שיחה לא תתפספס

כל עסק המספק שירות טלפוני ללקוחותיו מבין את החשיבות של ההתנהלות מול הלקוחות בטלפון. מערכת התקשורת ושירות הלקוחות של החברה הינם תחת מטריה אחת הנקראת שירות ללקוח. ככל שהחברה או עובדיה יזייפו במתן השירות ללקוח כך המוניטין של העסק יפגע והוא עשוי יהיה להפסיד לקוחות ולאבד נתח כלכלי חשוב ואפילו קריטי. ככל שיש יותר לקוחות לא מרוצים הם גם יפיצו את חוסר שביעות הרצון שלהם למכריהם וברשתות החברתיות ובכך המוניטין של החברה יפגע אף יותר. על כן חשוב לחברה לסגל לעצמה את הכלים הטכנולוגיים המתקדמים ביותר לצורך מתן שירות לקוחות אטרקטיבי יותר, איכותי יותר ומהיר יותר ללקוחות החברה. על כן שירות הפניית שיחות של אומניטלקום יוכל לעזור לכם במקרה זה.

מהו שירות הפניית שיחות של אומניטלקום?

במערכות טלפוניה ישנות כאשר השיחה תפוסה הלקוח צריך להמתין על הקו או לחכות לשיחה חוזרת. זה גורם לאחת משתי הבעיות הללו: א. הלקוח מאבד סבלנית ומתעצבן שהוא לא מקבל שירות באופן מידי או מהיר. ב. החזרה אל הלקוח מצריכה זמן עבודה והתעסקות של עובד שלא בטוח שהוא זה שצריך לתת את השירות ללקוח. בנוסף, בהיעדר הפניית שיחות חכמה הלקוח עשוי לסבול מתפריט ניתוב שיחות מתיש עם הרבה לחיצות עד שיגיע ליעד שהוא צריך או שנציג החברה יענה לו ויצטרך לנתב אותו באופן ידני אל הנציג הספציפי שהוא זקוק לו. כדי לחסוך זמן המתנה ללקוח וזמן עבודה והתעסקות לעובדי החברה – ניתן לעשות שימוש בשירותי הפניית שיחות של אומניטלקום. מערכת שתבטיח לכם שהשיחה תמיד תגיע ליעד הנכון, בין אם באמצעות זיהוי קולי ובין אם באמצעות הקשת השלוחה. הלקוח יוכל להגיע במהירות אל הנציג או המחלקה שהוא זקוק לה, השירות יהיה נוח ומהיר יותר והלקוח יהיה שבע רצון.

היתרונות לשני הצדדים:

  • העסק פועל בצורה יעילה יותר מול לקוחות.
  • הלקוחות ממתינים פחות זמן לנציג.
  • הלקוחות מגיעים על הנציג הראשון למי שהם צריכים ללא צורך בניתוב בין נציגים.
  • העסק משפר את הנגישות ואיכות השירות ללקוח.
  • מצמצמים בזמן עבודה, חוסכים בעלויות.
  • ניתן לבצע התאמה מלאה לצרכי העסק.

שירות VMS כשירות משלים:

שירותי VMS של אומניטלקום כשירות משלים למערכת הIVR (הפניה וניתוב שיחות) של החברה מאפשרת לבתי עסק וארגונים שונים לשלוח הודעות ותזכורות ללקוחות לפי מגוון רחב של מסננים ואפשרויות שניתן להתאים באופן האישי לצרכי העסק. ההודעות יישלחו בטקסט או בהודעה קולית (או בשילוב של שניהם). ניתן יהיה למשל לשלוח תזכורת לתור של הלקוח, לעדכן על הצורך בחידוש הזמנה/חידוש ביטוח כלשהו וכו'.

כתוב/כתבי תגובה