כללי הברזל לתכנון נכון של אתר אינטרנט לעסק

פעמים רבות אנו נתקלים בבעלי אתרים שכל מה שהיה להם חשוב זה להתאים את צבעי האתר ללוגו, להכניס קצת תכנים אולי קצת מוצרים אפילו וזהו. משם הם ממשיכים לקמפיין ממומן שמביא הרבה אנשים לאתר אבל מעט מאוד לקוחות אם בכלל. חשוב להבין שתכנון נכון של האתר יכול לשפר משמעותית את כמות המכירות בו והיעילות שבו הוא עובד ומוביל את הגולשים בהתאם לצרכי בעל העסק.

למקסם אתר הפוטנציאל של האתר כבר מהצעד הראשון:

בניית אתרים הוא עסק מורכב והוא הרבה מעבר לבניית אתר יפה ומעוצב. צריכה להיות מחשבה מאחורי האתר לכן כאשר אתם מדברים עם בונה האתרים ואומרים לו "אני רוצה אתר כמו האתר הזה…" ושולחים לבונה האתר דוגמה להתרשם ממנה אתם בעצם רוצים אתר של עסק אחר ומתאים לאותו אחר ככל הנראה אבל בטוח לא לכם. בנו אתר ייחודי משלכם, בהתאם לצרכים שלכם והשקיעו בחוויית משתמש ברמה הגבוהה ביותר.

תכננו את המסלול של הגולשים שלכם:

אפיון האתר בשלב בנייתו או לפני בנייתו צריך לכלול סוג של מסע דמיוני שאתם חושבים על המסלול שיעשה הלקוח/הגולש באתר שלכם. אם הוא נכנס מעמוד הבית – כיצד הוא יגיע לבצע את הפעולות שאתם רוצים שהוא יבצע באתר? אם הוא נכנס לעמוד תוכן בבלוג, בתפריט הראשי או ישירות לעמוד מוצר – מה הוא יראה? איזה מידע הוא יקבל? מה הוא ירגיש וכו'. 

הוסיפו אפשרות להרשמה לתפוצה:

קשה להביא גולשים לאתר ועוד יותר קשה לגרום להם לחזור לאתר. ככל שתרשמו יותר גולשים לרשימת התפוצה שלכם כך יש סיכוי שתחזירו הרבה מהם לאתר שלכם באמצעות דיוור במייל. הוסיפו אפשרות להירשם לתפוצה באתר שלכם וכך תוכלו לשלוח להם מספר פעמים במהלך החודש דיוור שיקדם חדשות, פוסטים, עדכונים, מבצעים ועוד.

כתוב/כתבי תגובה