סליקה באינטרנט לעסקים – איך זה בדיוק עובד?

סליקה באינטרנט היא תהליך הכולל הסדרת עסקאות פיננסיות בין גורמים שונים, לרוב בהקשר של עסקאות מקוונות. בהקשר של עסקים, סליקה באינטרנט מתייחסת בדרך כלל לסילוק תשלומים בין עסקים ללקוחותיהם עבור סחורות או שירותים שנרכשו באינטרנט. 

חשוב לציין שתהליכים וממשקים עשויים להשתנות מעט בהתאם למוסדות ולמערכות הפיננסיות הספציפיות המעורבות. ודא תמיד שאתה משתמש באתרים או אפליקציות מאובטחים ורשמיים בעת התמודדות עם עסקאות פיננסיות באינטרנט.

איך זה מתבצע?

שער תשלום: שער תשלום הוא שירות המאפשר לעסקים לקבל תשלומים מקוונים בצורה מאובטחת. כאשר לקוח מבצע רכישה באתר של העסק, הוא מזין את פרטי התשלום שלו (פרטי כרטיס אשראי, למשל) בעמוד התשלום של האתר.

הרשאה: שער התשלום שולח באופן מאובטח את פרטי התשלום של הלקוח לבנק הקולט (הבנק המספק לעסק את האמצעים לקבל תשלומים בכרטיס אשראי) לצורך הרשאה. לאחר מכן, הבנק הקולט מתקשר עם הבנק המנפיק (הבנק של הלקוח שהנפיק את כרטיס האשראי) כדי לאמת את העסקה.

אישור: אם העסקה מאושרת, שער התשלום שולח הודעת אישור חזרה לאתר בית העסק המאשרת שהתשלום הצליח.

סליקה: לאחר אישור העסקה, הבנק הרוכש של העסק מתחיל בתהליך הסליקה. הסליקה כרוכה בהחלפת פרטי העסקה והכספים בין הבנקים המעורבים ורשתות התשלומים. תהליך הסליקה מבטיח את העברת הכספים מהבנק של הלקוח לחשבון העסק.

שימוש באשראי מקוון יכול להיות דרך אסטרטגית לעסקים לנהל את הכספים שלהם, לבצע רכישות ולהשקיע בהזדמנויות צמיחה. הנה שני דרכים שבהן עסק יכול להשתמש באשראי באינטרנט:

רכישות ואספקה מקוונות: עסקים צריכים לעתים קרובות לקנות אספקה, ציוד ופריטים אחרים הדרושים לפעילותם. שימוש בכרטיס אשראי עסקי באינטרנט מאפשר להם לבצע רכישות בצורה נוחה. לספקים וספקים רבים יש פלטפורמות מקוונות המקבלות תשלומים בכרטיס אשראי.

פעולות מסחר אלקטרוני: אם העסק שלך מפעיל חנות מקוונת או מוכר מוצרים/שירותים באמצעות פלטפורמות מסחר אלקטרוני, קבלת תשלומים בכרטיס אשראי מלקוחות היא חיונית. זה כרוך בהקמת שער תשלום מקוון המעבד בצורה מאובטחת עסקאות בכרטיס אשראי.

למידע נוסף היכנסו לאתר: https://www.interspace.net/

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
נקודות זיכוי ממס הכנסה – כל מה שחובה לדעת!
כל אזרח משלם מס, זה החוק שקובע את התשלום, והדבר מתבצע בצורה כמעט אוטומטית. בין אם מדובר על שכיר ובין אם...
קרא עוד »
דצמ 22, 2020
כך סרטון תדמית לאפליקציה יכול להזניק לכם את ההורדות
אפליקציה טובה ככל שתהיה אם לא תשווקו אותה כמו שצריך כמות ההורדות עשויה שלא להספיק לכם כדי לייצר...
קרא עוד »
פבר 26, 2021
מהפכת הסים הוירטואלי: תובנות ויתרונות חיוניים
בעולם הדינמי של הטכנולוגיה, הופעת כרטיסי ה-SIM הווירטואליים סימנה שינוי משמעותי באופן שבו אנו חושבים...
קרא עוד »
דצמ 15, 2023