איך לשחזר חשבון מודעות פייסבוק מושבת שלך
מה לעשות כשחשבונך במודעות פייסבוק מושבת? הנחות מבהילות!
כמו שלקשקושים במובייל, ככה פייסבוק – גם הוא רגישות לאור שמש. פתאום, בלי שום התראה מראש, אתם פותחים את האפליקציה כדי לברר מה קורה עם הקמפיינים שלכם, ומגלים שחשבונכם במודעות פשוט מושבת. הלהבה שהייתה בכם נכבתה. מה עושים עכשיו? זה לא היה חלק מהתוכנית! אז בואו נדבר על זה, נניח בעדינות על כוס קפה ונתחיל לגלות את דרכיכם לעולם המודעות המושבתות.
הסיבות המובילות לשיבוש מודעות פייסבוק: יכול להיות שאתם עושים את זה לא נכון?
אז מה גורם לפייסבוק לעצב את פרצופו ולהשבית את חשבונך? ישנן כמה סיבות אפשריות, וחלקן אפילו לא יכולות להפתיע אתכם. הנה כמה מהן:
- ניצול יתר של השיטות השיווקיות: אם אתם מפציצים את פייסבוק בפרסומות שלכם בלי סוף, היא עלולה לחשוב שאתם רוצים להיכנס בכל הכוח. וכשהיא חושבת כך, היא נוטה להדק את הרסן.
- תוכן לא ראוי: האם ניסיתם לקדם מוצר שלא עומד במדיניות פייסבוק? תוצאות יכולות לעלות לכם ביוקר.
- עידוד לא מספק של פעילות עסקית: עסק חדש שהצליח להגביר את הקצב ללא תכנון יכול להיתקל בחסמים. לדוגמה, סכנה מזוהרת בשיווק של קשיים שיציבו אתכם על המוקד.
- פעולות חשודות: פייסבוק רגיש לפעולות חשודות בחשבון כמו שינוי סיסמאות, כניסות בלתי מורשות או דפדוף בשעות לא שגרתיות.
סימנים מחשידים – האם חשבון המודעות שלי במצב קריטי?
לפני שאתם מתחילים להיכנס ללחץ, הנה כמה דברים שיכולים להצביע על כך שחשבון המודעות שלכם לא במצב הכי טוב:
- אזהרות מתמשכות: אם אתם רואים הודעה חוזרת שמודיעה על נפילות בהשתתפות או על בעיות בפעילות הפרסומית שלכם, זהו סימן להיזהר.
- קמפיינים שבוטלו: אם פתאום אתם מגלים שהקמפיינים שלכם נעלמים כמו ליל כל הקדושים, הגיע הזמן לבדוק.
- שינויים בסכמות התקציב! פתאום התקציב שלכם פשוט לא פועל כמו שצריך? קמפיינים קורסים? חייבים להבין מה קורה.
המדריך המהיר לחזרה למוטב – מה לעשות עכשיו?
המצב עלול להיות מתסכל, אבל אל תתנו למצב להדאיג אתכם! הנה כמה צעדים פשוטים שיכולים לעזור:
- שיחה עם התמיכה של פייסבוק: אל תתביישו לכתוב להם. זה עוזר! תארו את התקלה בצורה ברורה והשירות יגיב בהקדם.
- בדיקת המידע שלכם: דווחו אם נעשה שימוש לרעה בפרטים שלכם. האם אתם רואים משהו מוזר? אולי מישהו חטף את החשבון שלכם!
- נסו לברר את המצב: האם אתם עומדים בכל דרישות המדיניות של פייסבוק? אם יש חורים, מלאו את הפערים!
- שיקום המוניטין: אם יש לכם היסטוריה של בעיות, תחזרו לרצוד ולשחזר את המוניטין שלכם.
מה עשיתם לא בסדר? כדי שלא תדעו שוב!
בואו נעשה קצת סיכום לגבי מה שצריך לחפש כדי למנוע בעיות בעתיד. אם תכנסו לאתר הפייסבוק ותראו שאתם נמצאים במצב לא נעים, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
5 שאלות שיכולות לעזור לכם:
- האם הקמפיינים שלי עוקבים אחרי מדיניות פייסבוק?
- האם היה עלי להתריע על תקציב גבוה מדי?
- האם ניסיתי לקדם מוצר שאסור לפרסם?
- האם יש לי תיעוד ברור על ההשתתפות בשימוש!
- האם סוגי המודעות שלי מגוונים ושונים? האם אני צריך להשקיע יותר?
סיכום נעלה משמלות חשק!
בזמן שמסתכלים על טכנולוגיה עתידית כמו פייסבוק, חשוב לזכור שהשיווק הדיגיטלי הוא לא גן משחקים. הוא דורש תכנון, ידע והבנה כדי להצליח. מוחי המוח שלכם יכול להיות לכם לעד, אבל שהדגש על מוניטין שלכם הוא חשוב! תני לפייסבוק את מה שהיא רוצה, ואת הידע שצברת, ותזכו להצלחה. ואם המודעה לא עוברת, אל תתייאשו! החיים הם משחק, ופייסבוק היא רק אחת החברות בת.""