מרכזיה לעסקים: מה מקבלים במסגרת השירות?
אם גם אתם מנהלים עסק כלשהו במדינת ישראל, יש סיכוי לא רע שחלק מהותי בעבודה שלכם מתבסס על שיחות טלפון, בין כאלה שאתם יוזמים אל לקוחות ואל ספקים ובין אם מדובר בשיחות נכנסות של גורמים שונים המעוניינים בשיתוף פעולה אתכם, לקוחות המעוניינים בשירות ותמיכה או פניות מצד לקוחות פוטנציאליים חדשים. אם אכן כך, סביר להניח שאתם מחפשים איך לייעל את החלק הכל כך חשוב הזה בעבודה ואולי אפילו שקלתם להיעזר בשירות של מרכזיה מקצועית. לפני שאתם מחליטים, חשוב בהחלט לדעת מה שירות כזה כולל, על מנת שתוכלו לבחור בנותן שירות שייתן לכם את השירות המקיף והטוב ביותר. הנה מידע שיעשה לכם סדר.
דקות שיחה לשיחות יוצאות
בראש ובראשונה, חשוב להסדיר את עניין השיחות היוצאות שתוכלו לבצע. שירותי מרכזיה לעסקים מטעם חברה מקצועית יאפשרו לכם לצמצם הוצאות באופן משמעותי ולהוציא שיחות במודל "דיברת-שילמת". ככלל, עדיף תמיד לבחור באפשרות הזאת ולא לבחור בחבילות, על מנת לא להיגרר להוצאות מיותרות אם לא ניצלתם חבילה עד תומה.
שירותי מספור
השירותים הללו מאפשרים לכם ליצור קשר מכל מקום ומכל נקודה שהיא מאותו המספר. כך ידעו אלו שאתם פונים אליהם כי מדובר בכם ואתם לא מוגבלים למכשירים בודדים או למיקום אחד בלבד.
ניתוב שיחות דינאמי
מערכת חכמה (IVR) המאפשרת לזהות את השיחות הנכנסות ולנתב אותן אל המחלקות המתאימות וכך למעשה לחסוך הרבה מאד זמן יקר תוך קיצור משמעותי של זמן ההמתנה בעת יצירת קשר אתכם.
שיחות פנימיות חינמיות
שירות מרכזיה איכותי מאפשר לכם שיחות פנימיות ללא כל עלות נוספת. לרוב מדובר בדבר מה חיוני למדי שכן שיחות פנימיות הן דבר מאד נפוץ בכל ארגון ואם תאלצו לשלם עליהם מדובר בפוטנציאל הפסד גדול.
הקלטת שיחות
מערכת הקלטת שיחות לשמירה על כל המידע שנכנס ויוצא מהעסק. אפשרות לגישה פשוטה מהירה לשיחות שביצעתם בעבר.
שירותי פקס
שירות מרכזייה ייחודי המאפשר שליחת פקסים חכמה דרך הטלפון הנייד במקום בדרך הישנה והמסורבלת.
בשורה התחתונה, מי שמעוניין בשירות איכותי צריך בהחלט להקפיד על הדברים הללו.