שיווק בפייסבוק לחנויות וירטואליות – מדוע זה חשוב?

שיווק בפייסבוק לחנויות

חנויות וירטואליות יצרו דרך מעולה עבור רבים לבצע רכישה, כאשר חנויות מסוג זה מאפשרות ללקוח קניה מהירה, השוואת מחירים, בחירת מוצרים, תוך שליטה בסל הקניות, תשלום בטוח (ברוב המקרים) וקבלת המוצר במשלוח מהיר עד הבית.

מלבד היתרונות של חנויות וירטואליות לצרכנים, חנויות און ליין הן כאלה שמקנות לעסקים קטנים את הדרך להקים חנות מבלי לשכור מבנה לשם הקמת החנות, עם אופציה להחזיק סחורה בכל מקום, תוך חסכון בעלויות של שכירות, ארנונה ושאר תשלומים שכרוכים בהקמת חנות פיזית, תשלומים אותם לא כל בעל עסק יכול להרשות לעצמו.

מלבד היכולת להקים חנות וירטואלית, מקבלים בעלי החנויות יתרון נוסף וזאת באמצעות שיווק בפייסבוק שנעשה בדרך כלל על ידי המקצוענים בתחום.

אבל מדוע  תהליכי שיווק לחנויות וירטואליות חשובים? המומחים של חברת קילרמדיה העוסקים בשיווק ברשתות החברתיות ובאינטרנט, מסבירים:

  • חשיפה – כיום פרסום על ידי הרשתות החברתיות מאפשר חשיפה גדולה יותר מול קהל היעד ולכן רבים משתמשים בשיווק בפייסבוק על מנת לייצר יותר חשיפה ותהודה למוצרים שלהם שנמצאים בחנויות הווירטואליות.
  • הגעה אל כמה שיותר לקוחות – פרסום בפייסבוק מקנה אופציות פרסום רחובות בשלל פלטפורמות, תוך שבאמצעות שיווק בפייסבוק לחנויות וירטואליות, אפשר להגיע ליותר ויותר אנשים בארץ ובעולם. בנוסף, באמצעות פרסום בפייסבוק אפשר לקשר את הגולש לאתר האינטרנט, הלוא הוא החנות הווירטואלית ומכאן לייצר מכירה מהירה והגדלת כמות הגולשים בחנות הווירטואלית.
  • פרסום בחינם – מלבד תשלום שמתבצע לחברות המתמחות בתחום, חשוב לדעת כי הפרסום ברשת החברתית הינו בחינם, ולכן מדובר בחסכון עלויות משמעותי שאינו מצריך קניית שטחי פרסום, תשלום על שלטי חוצות ושאר אמצעים פיזיים באמצעותם נהגו לפרסם בעבר.
  • טרגוט קהל היעד – באמצעות פרסום מודעות דרך פייסבוק (שיטה בה פועלות חנויות וירטואליות מסוגים שונים), אפשר להגיע אל קהל היעד וזאת על ידי מערכת חכמה של פייסבוק שמאפשרת מיקוד מקסימאלי של קהל היעד דרך פרסום מודעה בפסייבוק, שלאחר המיקוד תגיע בצורה חכמה אל יותר ויותר אנשים שמוגדרים קהל היעד של החנות.
  • יצירתיות – חשיבות נוספת שיש לפרסום מסוג זה, היא היכולת להיות יצירתיים בעת הפרסום, בין אם מדובר על פרסום באמצעות סרטוני תדמית, על ידי פוסטים מקוריים, מודעות וכדומה. כיום אנשי המקצוע כמו אלה של חברת קילרמדיה יכולים לבצע עבור כל בעל חנות וירטואלית: פרסום יצירתי וממוקד.

לסיכום, אם אתם רוצים לבצע פרסום נכון לחנות הווירטואלית שלכם, חשוב שתדעו כי באמצעות חברות כמו: Killermedia העוסקת בשיווק ברשתות החברתיות, ניתן להשתמש בכל צינורות הפרסום הנכונים שהרשת החברתית מאפשרת.

אולי תאהבו גם:

חנות גיימינג משתלמת בישראל? יש דבר כזה!

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ניהול רשתות – על מה אחראיים מנהלי רשתות?
ניהול רשת הוא חלק חשוב בכל עסק. כל חברה צריכה לוודא שהיא מחוברת לחברות, לקוחות וספקים אחרים. ניתן...
קרא עוד »
יונ 28, 2022
איך גוגל שופינג שינה את עולם העסקים?
אם בעבר חנויות ברשת נהגו לוותר על האפשרות של פרסום ממומן בגוגל, אז כיום, לאחר ההצגה של גוגל שופינג,...
קרא עוד »
דצמ 20, 2020
קורס גרפיקה בחולון
ללמוד עיצוב וגרפיקה בחולון - כל הפרטים בכתבה הזאת איך מתחילים להיות מעצבים גרפיים וגרפיקאים, מה חשוב...
קרא עוד »
ספט 17, 2018