איך ממתגים נכון את העסק שלנו
אחת הפעולות המשמעותיות ביותר להצלחה של עסק, בכל תחום, בכל תקופה, בכל שוק, הוא המיתוג שלו. אם אנחנו רוצים שהעסק שלנו יצליח, יצבור לקוחות, יצליח להגיע אל קהלים חדשים, אנחנו חייבים לדעת כיצד למתג אותו בשביל שנוכל להפיק את התוצאות הטובות ביותר.
ישנם טיפים שונים כיצד להצליח במיתוג העסק. אומנם אי אפשר להבטיח תוצאות מראש, אף אחד לא יכול להבטיח לנו שבאמת נצליח למתג את העסק ולייצר לו קהלים חדשים, אך אנחנו בהחלט יכולים להיות בטוחים, שאם נבצע את הצעדים הבאים בצורה טובה, אז נהיה במצב הרבה יותר טוב ממצבנו כעת ובוודאי במצב הרבה יותר טוב ממה שנהיה, אם נעשה צעדים אחרים.
לפני שנציג את הצעדים ונסביר אותם, חשוב להבהיר, מיתוג עסק זה עניין של מקצועניים. אנחנו יכולים לעשות את זה בעצמנו, אך זה יהיה לא נכון. אנחנו חייבים לעשות את זה באמצעות אנשי מקצוע שמתמחים בכך. אנשי מקצוע שמגיעים מהתחום ויודעים כיצד להתמודד עם סיטואציות שונות שקשורות לעולם השיווק והפרסום בכלל ובפרט בכל מה שקשור למיתוג העסק שלנו. כמו כן, כפי שנוכל לראות מיד, עלינו להשתמש בכל האמצעים הקיימים ועומדים לרשותנו.
> למדן איך בונים קישורים פנימיים באתר בלינק זה
מה הם הצעדים למיתוג נכון
צעד ראשון, אנחנו צריכים לדעת מי קהל היעד שלנו, מה הם הצרכים שלו וכיצד אנחנו יכולים לספק להם אותם. למשל, אם אנחנו מזהים שקהל הלקוחות שלנו רוצה לרכוש מוצרים דרך האינטרנט, בין אם מדובר במוצר לבית או לעסק, אז אנחנו צריכים לדעת כיצד לזהות את הצורך הזה ולבחון כיצד אנחנו יכולים לספק, לאפשר לו את זה.
צעד שני, עלינו להכיר מי המתחרים שלנו, מי עומד מולנו וכיצד אנחנו יכולים לנצח אותם. עלינו להבין מה יש למתחרים, מה החולשות, מה החוזקות, וכמובן מה החוזקות שלנו לעומתם, בשביל שנוכל להדגיש אותם.
צעד שלישי, עלינו להכיר את כל הכלים, כל האמצעים שעומדים לרשותנו, בין אם זה באינטרנט, בתקשורת הכתובה, תקשורת אלקטרונית, ואפילו מוצרי פרסום שונים, החל משקיות וכלה במתנות שונות שאנחנו יכולים לספק ללקוחות עם מיתוג של העסק שלנו ועוד.
ככל שנשתמש ביותר אמצעים רלוונטיים ואיכותיים, כך יגדל הסיכוי שאנחנו נוכל להגיע אל קהל רחב יותר, יתרה מזו, אנחנו נוכל להפיק הרבה יותר תועלת מתוכנית המיתוג שלנו, נוכל לייצר נוכחות הרבה יותר רבה ומשמעותית.
צעד רביעי, עלינו להשתמש בכלים עיצוביים מתאימים איכותיים ורלוונטיים. למשל, עלינו להשתמש בלוגו מתאים. כפי שאנחנו יודעים, הלוגו הוא הפנים של העסק, לכן אנחנו צריכים להשקיע הרבה זמן בעיצובו. אנחנו צריכים לדעת כיצד להתאים אותו לעסק שלנו ולתהליך המיתוג שלנו.
צעד חמישי, עלינו לפעול ברשתות חברתיות, בין אם מדובר בפייסבוק, טוויטר, אינסטגרם, וכמובן עלינו להכיר את כל הרשתות החברתיות, להבין כיצד הן פועלות ולהתנהל בהתאם.
קראו על בניית אתרים – איך זה עובד?