סרט מכירתי – ככה תהפכו את העסק שלכם לוויראלי

סרט מכירתי – ככה תהפכו את העסק שלכם לוויראלי

היום בעידן הדיגיטאלי כבר לא מספיק להשקיע בשיווק ובפרסום העסק בצורה הסטנדרטית, אלא יש צורך להתאים את צורת השיווק לרוח התקופה. אם בעבר רוב האנשים היו צורכים את החדשות מעולם העיתונות או לחילופין באמצעות הטלוויזיה, הרי שהיום אנחנו חיים בעידן שונה לחלוטין. רוב האנשים מבלים את מרבית זמנם הפנוי באינטרנט, כאשר חלק ניכר ממנו מועבר ברשתות החברתיות השונות. לכן אין זה מפליא כי רוב העסקים משקיעים לא מעט זמן ואנרגיה בדפים עסקיים מושקעים ואטרקטיביים. הדבר כולל כמובן העלאת תוכן בעל ערך לגולשים, תמונות מעניינות, פוסטים משעשעים וגולת הכותרת – הפקת קליפ מושקע ומכירתי. בעידן הנוכחי לרוב האנשים אין את הסבלנות הדרושה כדי לקרוא מאמר או כתבה, ורובם מעדיפים לקבל את האינפורמציה שלהם באמצעות סרטונים. סרטונים מכירתיים יכולים להפוך לוויראליים ולהביא להגדלת הרווחיות של העסק.

כל מה שצריך לדעת לגבי הפקת סרט מכירתי ברמה גבוהה

קודם כל, חשוב להגדיר מראש מהם סרטונים מכירתיים ומהי המטרה הראשונית שלו. לעומת סרטוני תדמית שמטרתם המרכזית היא להכיר ללוקחות הפוטנציאלים את העסק ואת הייחודיות שלו, סרטוני מכירה אמורים להניע את הלקוח לפעולה. דרך הפעולה של סרטונים אלו היא פשוטה – הם אמורים ללחוץ על הנקודות הכואבות של הלקוח הפוטנציאלי שלהן, דבר שמגביר את החשק שלהם לקנות את המוצר כדי לספק מענה ל"כאב" הזה. ניתן למצוא לא מעט דרכים כדי לייצר את הסרט בצורה האידיאלית ביותר, כאשר המטרה היא כמובן להתאים אותו בצורה המושלמת לקהל היעד הנבחר. ניתן לראות סרטונים קצרצרים של 30 שניות, לצד סרטים ארוכים שלאט וביסודיות מעבירים מסרים שיווקיים ופורמים התנגדויות. ניתן לפרסם את הסרטון ברשתות החברתיות השונות, באתר האינטרנט של החברה, דפי נחיתה מושקעים, כנסים מקצועיים וכדומה. כמובן שחשוב לקחת בחשבון לא רק את סוג קהל היעד, אלא גם את מקום המפגש שלו עם הסרטון. חשוב לבצע את ההתאמה המושלמת, כדי לספק את התנאים הטובים ביותר להצלחת הסרטון.

לסיכום, סרט מכירתי יכול להפוך את העסק שלכם לוויראלי, בתנאי שתקפידו על הפקה רצינית ומקצועית עם החבר'ה המקצוענים באתר http://www.7doorsproductions.co.il. חשוב לעבוד עם אנשי מקצוע מנוסים ורציניים, כדי לזכות בהצלחה הרצויה.

כתוב/כתבי תגובה