צפיות באינסטגרם – מה זה נותן?
צפיות באינסטגרם הן מספר הפעמים שאדם הסתכל בפרופיל האינסטגרם שלך. זהו מדד נפוץ המשמש למדידת הצלחה באינסטגרם. זה גם מדד שניתן לתמרן על ידי משתמשים. הדבר החשוב ביותר שיש לזכור לגבי צפיות באינסטגרם הוא שהן לא מציגות במדויק כמה אנשים באמת עוסקים בתוכן בפרופיל שלך. הצפיות בפרופיל שלך לא בהכרח משקפות את מספר האנשים שראו אותו או יצרו איתו אינטראקציה בדרך כלשהי.
צפיות באינסטגרם – מה צריך לדעת?
אינסטגרם היא אפליקציה לנייד המאפשרת למשתמשים לשתף תמונות וסרטונים. היא הפכה לאחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר בעולם. עם הפופולריות שלה, אינסטגרם הפכה לפלטפורמה עבור עסקים להגיע לקהל היעד שלהם. עם הפופולריות של אינסטגרם, עסקים מצאו דרכים חדשות להשתמש בה. לדוגמה, חברות יכולות להשתמש בה כפלטפורמת פרסום ולשתף תוכן עם קהל היעד שלהן באמצעות מודעות אינסטגרם. ישנה גם מגמה גוברת של משפיענים המשתמשים באינסטגרם ככלי שיווקי למותג העסקי או האישי שלהם. משפיענים יכולים לפרסם תוכן שרלוונטי לעוקבים שלהם ולהשיג יותר עוקבים על ידי כך.
הדרך של אנשים לבטא את עצמם
אינסטגרם הפכה לפלטפורמה עבור אנשים לבטא את עצמם באמצעות התמונות והסרטונים שלהם. זוהי אחת מפלטפורמות המדיה החברתית הפופולריות ביותר. הפלטפורמה שימשה גם מותגים כדי להפיץ את המסרים שלהם ולהתחבר לקהל שלהם. עם זאת, חשוב לציין שצפיות באינסטגרם אינן יעילות כמו פלטפורמות אחרות של מדיה חברתית כמו פייסבוק או טוויטר בגלל חוסר המעורבות.
אינסטגרם היא פלטפורמת מדיה חברתית המאפשרת למשתמשים לשתף את התמונות והסרטונים שלהם עם העולם. לפלטפורמה יש למעלה מ-800 מיליון משתמשים פעילים חודשיים שחולקים כ-400 מיליון תמונות מדי יום. אסטרטגיות השיווק של אינסטגרם התפתחו מהימים הראשונים של הצגת פוסטים ממומנים בפידים ועד לקמפיינים של האשטאג ושיווק משפיענים. אסטרטגיות אלו נועדו לעזור למותגים להגיע לקהל רחב יותר באמצעות תוכן אורגני ומעורבות עם צרכנים.
לפרטים על קידום במדיה החברתית >>>