האם ניתן לשלם לחברת קידום רק שתעשה לי אופטימיזציה לאתר?

אופטימיזציה לאתר

הליך קידום אורגני הוא הליך מורכב הטומן בחובו דאגה לעשרות פרמטרים שונים ויותר המשפיעים על דירוג האתר בגוגל ובמנועי החיפוש האחרים. חלק ניכר מעבודת הקידום היא לבצע אופטימיזציה לאתר. במיוחד כאשר מדובר באתר קיים שיש בו תוכן ומעולם לא עבר הליך קידום מקצועי. גם אם שיניתם אסטרטגיה בנוגע לקידום הביטויים של האתר שלכם תצטרכו לבצע אופטימיזציה והתאמות בתוך האתר. לבסוף, גם באופן שוטף כאשר אתם מעלים תכנים לאתר יש התאמות שונות ועבודה שוטפת שצריך לבצע כמו סידור כותרות, תגיות מטא, קישורים פנימיים ועוד.

מי עושה את האופטימיזציה?

עבודת אופטימיזציה של אתר לקידום יכולה לקחת שעות רבות של עבודה ולכן חברות קידום המקבלות אתר לקידום לא מבצעות את כל הפעולות ביום אחד ולרוב גם לא באותו החודש. אם מדובר באתר שלכם ואתם רוצים לחסוך את עלויות הקידום תוכלו ללמוד את התחום, להבין לעומק אילו פעולות אופטימיזציה ניתן לבצע ולהתאימן לסוג האתר ומשם להתקדם. במידת הצורך, ניתן לשלם גם לחברת הקידום לבצע את עבודת האופטימיזציה עבורכם.

האם חברת הקידום מוכנה לספק רק שירות זה?

לא כל חברת קידום תסכים לבצע לכם עבודת קידום חלקית. זה יכול להיות מ2 סיבות עיקריות:

  • הם רוצים לנצל את הפחד שלכם מחוסר הידע והניסיון שלכם ואולי תוותרו על הרעיון לקדם את האתר שלכם בעצמכם ותשלמו לחברה מחיר מלא לכל מה שקשור בקידום האתר שלכם כולל האופטימיזציה.
  • הם פשוט חברה גדולה, עם הרבה לקוחות והכנסה טובה ואינם רוצים לבזבז זמן על לקוחות קטנים, על לקוחות בזבזני זמן או על שירותים חלקיים.

לעומת חברות אלו יהיו הרבה מקדמים וחברות קידום שכן ישמחו להעניק לכם שירותי אופטימיזציה חד פעמיים או אחת לחודש עבור התכנים שהועלו – כדי לבצע לכם את כל ההתאמות הנדרשות באתר שלכם וללא התחייבות חודשית.

מה מבצעות חברות הקידום במסגרת עבודת האופטימיזציה של האתר?

כחלק מעבודת האופטימיזציה על האתר כל חברת קידום פועלת שעות רבות במהלך החודש לבצע התאמות שונות באתר למנועי החיפוש ולתוכנית הקידום של החברה. החברה תבצע התאמות בכותרות ובתגיות המטא באתר, תפעל לטובת שיפור מהירות הטעינה והגלישה באתר, תעשה אופטימיזציה לתמונות ולתכנים קיימים באתר, תוסיף תכנים חדשים לאתר, תעשיר עמודי תוכן רזים, תוודא את תקינות הקוד באתר, תתקן קישורים שבורים או הפניות שגויות, תבנה את התוכן בצורה נכונה מבחינת היררכיה, תשפר את חוויית המשתמש באתר ועוד.

בלוג כללי
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
אתר תדמית לעסק – מה הוא אמור לשקף
אתר תדמית לעסק הוא כרטיס הביקור של העסק. הוא זה שישקף את המהות של העסק, השירותים אותם הוא מציע לצרכנים...
קרא עוד »
אפר 30, 2022
באיזה שלב בפיתוח אפליקציות מוציאים אבטיפוס?
בפיתוח אפליקציה, ישנם שלבים שונים מרעיון לאב טיפוס ולאחר מכן למוצר מוגמר. השלב הראשון הוא שלב...
קרא עוד »
אוק 29, 2022
הדפסת תלת מימד דה-מיסטי: תובנות חיוניות
הופעתה של הדפסת תלת מימד חוללה מהפכה שהפכה בשקט הכל מייצור לרפואה. הטכנולוגיה הזו, שנראתה כחידוש לא...
קרא עוד »
נוב 23, 2023