מה צריך כדי להתחיל קידום באינסטגרם?

מה צריך כדי להתחיל קידום באינסטגרם?

אינסטגרם, ביחד עם פייסבוק שרכשה אותה, היא מהרשתות החברתיות המובילות והפופולריות ביותר בעולם. מיליוני ישראלים פעילים באינסטגרם מדי יום, מעלים תמונות, סטורי, עושים לייקים ומגיבים לאחרים. רשת חברתית נהדרת עם המון יתרונות ובשל הפופולריות שלה גם מושכת עסקים רבים לפרסם בה.

מערכת הפרסום של אינסטגרם מחוברת לזו של פייסבוק (כפי שאמרנו – פייסבוק רכשה אותם) אך גם ניתנת לשימוש עבור אינסטגרם בלבד. תוכלו לקדם פוסטים בצורה ממומנת, להרוויח עוקבים חדשים בעזרת זה ולייצר לעצמכם קהל אוהד ונאמן. קראו בהרחבה על צפיות באינסטגרם!

חשבון עסקי באינסטגרם

ראשית תצטרכו להפוך את החשבון שלכם באינסטגרם לחשבון עסקי. באמצעות החשבון העסקי תוכלו להשתמש בכמה פיצ'רים חדשים שאין בחשבון הפרטי, להוסיף מידע רב יותר באזור הביוגרפיה, להשתמש בקישורים בסטוריז וכמובן להשתמש במערכת הפרסום הממומן שלהם. כדי להפוך את החשבון שלכם מחשבון פרטי לחשבון עסקי תצטרכו להיכנס לפרופיל שלכם ואז להגדרות.

כעת תגללו למטה ולחצו על מעבר לפרופיל עסק. לחצו על המשך, אמתו את פרטי הדוא"ל שלכם. כעת תתבקשו להתחבר לפייסבוק ולחבר את העמוד העסקי שלכם בפייסבוק לפרופיל שלכם באינסטגרם. במידה ואין לכם דף עסקי לחצו על דלג.

לאחר מכן המשיכו למלא את הפרטים עד השלמת ההליך בהתאם להנחיות. בכל שלב תוכלו להפוך את החשבון שלכם בחזרה לפרטי בעתיד אם תרצו בכך.

בחירת נישה ויצירת תכנים

כעת לפני תחילת הפרסום תצטרכו להחליט באיזו נישה אתם מפרסמים, מי יהיה קהל היעד שלכם וכיצד תדאגו ליצירת תכנים. יש עסקים המייצרים פוסט ו/או סטורי אחד ביום ואחרים המייצרים בין 5 ל-10 כאלה ביום ועדיין כל אחד מהם מחושב, מעוצב ומתוכנן היטב.

תקציב ופרסום ממומן

לבסוף תצטרכו להכין תקציב לטובת הפרסום הממומן כדי לקדם את הפוסטים שלכם יותר במהירות ולא להסתמך רק על "קידום אורגני" טבעי באינסטגרם. ראו כאן לדוגמה קניית לייקים באינסטגרם!

כתוב/כתבי תגובה