מדוע קישורים חיצוניים הכרחיים כל כך לפעולת הקידום
קישורים חיצוניים הם מורה האצבע של גוגל. הם אומרים למנוע החיפוש איזה אתר אמין ואיזה פחות.
איך זה עובד? כאשר אתרים גדולים ומוכרים על ידי מנוע החיפוש ממאות שאילתות אחרות, מפנים אליכם גוגל מבין שיש לכם כנראה מה להוסיף בנידון, אם אותו אתר גדול טרח לציין אתכם ומעלה את הניקוד שלכם, ניקוד האמון וכך אתם עולים לאט לאט עד שאתם נמצאים בשורת החיפוש.
האם הקישורים החיצוניים האלו מוכרחים לפעולת הקידום? האם לא מספיק תוכן איכותי? המשיכו לקרוא כדי לדעת.
קישורים חיצוניים והחשיבות שלהם לקידום האתר:
קידום אתר כרוך בפעולות מגוונות. ראשית, עליכם להעלות תוכן בצורה קבועה, כדי שגוגל יסמן אתכם כספק תוכן איכותי.
זה אומר שעליכם להשקיע בתוכן שאכן נותן ערך, כזה שהגולש ישמח לקרוא מהתחלה עד הסוף.
פעולות נוספות הן בניית קישורים, בניית המערכת שתגרום לקורא להישאר באתר כמה שיותר על ידי הצעת תוכן נוסף.
פעולה נוספת שיש לבצע זה קישורים חיצוניים. למשל, אם כתבתם על נושא של תזונה בריאה, ציינתם סוגים של מאכלים, הערך התזונתי שלהם ואיפה אפשר להשיג אותם בלי תוספות מלאכותיות, אתם יכולים להטמיע קישור לאתר שמציג מחשבון למדידת כמויות כדי לדעת כמה אתם צריכים לאכול מכל סוג.
הפעולה הזו נקראת קישור יוצא, כמו כן, יש גם קישורים נכנסים. מה זה אומר? בדיוק כמו בדוגמה הקודמת, אלא שאתר אחר הפנה את הלינק לאתר שלכם. חשוב כמובן לוודא שהאתר שאתם מפנים אליו הוא אכן אתר אמין ומוכר כדי שגוגל ידרג אתכם בהתאם.
לאחר תקופה שתקפידו על זה, תראו לבד איך אתם עולים בתוצאות עד שתגיעו לתוצאות הראשונות.
לחצו כאן לקריאה נוספת על שירות קידום אתרים בגוגל.