האם לכל עסק יתאים פרסום באינסטגרם?

האם לכל עסק יתאים פרסום באינסטגרם?

ברור לכל כיום כי אף עסק לא יכול לשרוד ללא פרסום. אך באותה מידה ברור כי אמצעי הפרסום הישנים הם פשוט כבר לא אפקטיביים. אתם לא תאמינו כמה עולה לפרסם בטלוויזיה או אפילו בעיתונות וברדיו ואם אנחנו זוכרים כי לא באמת ניתן למדוד כמה אנשים נחשפו אל הפרסומות הללו לא כל שכן כמה אנשים ביצעו פעולה בגלל הפרסומות הללו אזי ברור כי ממש לא משתלם לפרסם שם. על רקע יש לציין כי כדאי בהרבה לפרסם באמצעים דיגיטליים אך שימו לב לא כל פלטפורמה דיגיטלית היא משתלמת. באתר taitz.co.il תוכלו ללמוד את הדברים לעומק. יש הבדל עצום בין פרסום באתר חדשות של מודעה ובין פרסום ברשת חברתית וזהו משהו שכדאי לקחת בחשבון. ללא ספק אחת הרשתות החברתיות הכי חמות כיום זו רשת האינסטגרם וכדאי לכם מאוד לשקול לפרסם בה.

האם כדאי לבחור בפלטפורמת הפרסום של אינסטגרם או שעדיף לפנות לפרסום ברשת?

אינסטגרם היא רשת המתבססת על תמונות ועל אף שפייסבוק הם הבעלים שלה ניתן לומר כי מאוד שונה ממנה. על רקע זה יש לשאול האם כדאי לבצע פרסום באינסטגרם על ידי שימוש במנגון הפרסום של הרשת או שמא עדיף לפנות אל מפורסם שיעלה תמונות של המוצר שלכם לרשת? אם כן ברור כיום כי אין תשובה חדה לשאלה זו. מאוד יתכן כי למותג מסוים או לעסק ישתלם הרבה יותר לפנות אל מפורסם ואילו לאחר ישתלם הרבה יותר לפרסם ברשת עצמה. כאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת הפרסום שאתם בוחרים ועליה מוטל התפקיד לבחור את אפיק הפרסום המשתלם ביותר באינסטגרם או בכל רשת אחרת.

קהל יעד – הדבר המכריע שיש לקחת בחשבון בהקשר של פרסום ברשת האינסטגרם

עליכם להבין כי בראש ובראשונה אינסטגרם היא רשת של צעירים וזה אומר כי אם קהל היעד שלכם הוא צעיר זה אומר כי כדאי לכם לפרסם ברשת זו. מעטים האנשים שמעל גיל שלושים הנמצאים ברשת זו וזהו משהו שכדאי לזכור ולקחת בחשבון כאשר אתם עומדים לפני ההחלטה האם לפרסם ברשת זו או לא.

קראו גם:

שיווק בפייסבוק לחנויות וירטואליות – מדוע זה חשוב?

פרמטרים לפיהם נקבע מחיר קידום אתרים

 

כתוב/כתבי תגובה