פרסום ברשתות החברתיות אאוט – פרסום באתרי אינטרנט: אין! ככה תפרסמו נכון.

פרסום ברשתות החברתיות אאוט – פרסום באתרי אינטרנט: אין! ככה תפרסמו נכון.

בעלי אתרי אינטרנט מכל העולם אשר השקיעו לא מעט האתר האינטרנט שלהם, גילו בשנים האחרונות כי אחת הפלטפורמות הפופולאריות לביצוע פרסום ושיווק און ליין, הינה פלטפורמת הרשתות החברתיות.

כיום ברשתות החברתיות כמו: פייסבוק ,אינסטגרם, טיווטר, לינקאדין סנפצ'אט  ועוד: ניתן לבצע פרסום מסיבי וחינמי תוך טרגוט קהל היעד, לכן רבים מבעלי העסקים, החברות ומשווקי המוצרים: בוחרים ברשת החברתית כדי לפרסם ולשווק מוצרים עבור לקוח הקצה.

עם זאת בשל כך העבודה שרשת פייסבוק ורשתות אחרות הפכו למעיין בילבורד (לוח מודעות, בעברית) עמוס מסרים: נוצר בקרב צרכנים מצב של אנטגוניזם, של יציאה מהרשת החברתית והעדר התייחסות לפרסומות ולשיווק ברשתות החברתיות וזאת מתוך הידיעה של הצרכן כי כל אחד יכול לפרסם ברשת החברתית וכי המוצרים, השירותים ושלל היוזמות המפורסמות ברשתות החברתיות אינן תמיד מובילות אל השירות או המוצר האיכותי ביותר.

לכן רבים נוטים לחזור אל צריכת מידע אינטרנטי תוך חיפוש אחר בעלי מקצוע, עסקים וחברות דווקא בשיטה שנחשבת מיושנת יותר והיא גלישה וחיפוש אתרי אינטרנט מקצועיים.

אז כיצד מפרסמים נכון באתר אינטרנט?

לפני שנסביר אודות תחזוקה לצד פרסום בגוגל של מסרים שיווקיים באתרי אינטרנט: חשוב לדעת כי אם יש לכם אתר אינטרנט ישן או כזה שלא תחזקתם או הפעלתם זמן רב, יש לבצע תכנון מחדש של האתר, בדיקת האיכות שלו, עדכון תכנים, כמו גם כזה שמתבצע באמצעות חברות מקצועיות.

בזמן שאתם מבצעים אחסון אתר בצורה איכותית, האתר שלכם זמין תמיד, נעשה עבורכם אפיון אתר, תוך קבלת תמיכה על מנת שהשרת שלכם יהיה תמיד זמין.

שיווק ופרסום ברשת – אתר אינטרנט איכותי זאת התשובה!

כפי שהזכרנו, כיום הצרכן אינו מחפש את השיווק המהיר, הנעשה פרסום ברשתות החברתיות והוא לאו דווקא מחפש אחר בעלי מקצוע ששולפים מבצעים ומכירות חיסול מן השרוול.

הצרכן השקול וזה שיהיה בסופו של דבר נאמן וחוזר, מחפש את בעלי המקצוע דרך חיפוש במנועי החיפוש הפופולאריים ביניהם: גוגל, ששם את הדגש על איכות התכנים באתר, איכות התמונות וקבצי המדיה, כמו גם איכות אחסון האתר.

לכן יש כבר עכשיו להיעזר במומחים בקידום אתרים, בכתיבה שיווקית לאתר אינטרנט, כמו גם במומחים באחסון אתר ואפיון נכון של מפת האתר, על מנת להפוך את אתר האינטרנט שלכם לאיכותי, זמין ונגיש.

קראו גם:

האם לכל עסק יתאים פרסום באינסטגרם?

פרמטרים לפיהם נקבע מחיר קידום אתרים

 

כתוב/כתבי תגובה