כתיבת ניוזלטר – איך וכיצד הוא ישרת אותנו
אחד הכלים הטובים ביותר להגיע אל הלקוחות שלנו, היא דרך ניוזלטר. בין אם אנחנו רוצים להציג בפניהם מוצרים ושירותים חדשים, בין אם אנחנו רוצים לדווח על פעילויות ואירועים, להציג כתבות ומאמרים חדשים מתוך האתר שלנו ובין אם אנחנו מעוניינים להציג בפניהם כל דבר אחר, זו הדרך הטובה ביותר עבורנו, קראו על כך באתר Typer.
ניוזיטר, כידוע, הוא כלי בעזרתו אנחנו יכולים להגיע אל כל לקוח דרך מייל שישלח אליו באופן ישיר ולעיתים גם אישי, ובעזרתו הוא יוכל להתעדכן בכל מה שקורה בעסק, מבלי שיצטרך להיכנס לאתר או לעמוד הפייסבוק שלו. זה עובד בצורה מאוד פשוטה, אנחנו מאפשרים לכל לקוח שרוצה ומציעים לכל גולש להירשם לרשימת התפוצה שלנו, ובכל פעם כשאנחנו שולחים ניוזלטר, זה מגיע אליהם.
לפני שנסביר איך מיישמים כתיבת ניוזלטר, חשוב לציין שהוא לא חייב להיות שיווקי. ישנם אתרי חדשות שעושים ניוזלטר עם כתבות פופולאריות, ישנם מוסדות שיוצרים ניוזלטר עם הודעות שונות ועוד. כל אחד בוחר מה וכיצד להציג
כיצד כותבים ניוזלטר?
ראשית, אנחנו צריכים להחליט מה בדיוק הוא יכיל, מה אנחנו רוצים להציג ולמי זה מיועד. בצורה כזו נוכל לדעת מה יהיה סגנון הכתיבה שלנו, מה בדיוק יהיה המסר שאנחנו רוצים להציע לגולשים שלנו.
שנית, אנחנו צריכים לעצב את הניוזלטר, כך שיוצגו בו דברים רלוונטיים בצורה ברורה ויפה, הן מבחינת טקסט והן מבחינת תמונות.
שלישית, מאחר ומדובר במכתב אלקטרוני, הרי שאנחנו יכולים להוסיף גם סרטונים, וכן אנחנו יכולים להוסיף קישורים, למשל לכתבות באתר או לעמוד הפייסבוק שלנו.
ארבע, חשוב שהכתיבה תהיה אישית, אפשר שהיא תהיה ממוקדת, באופן כזה שהגולש ייחשף רק למה שמעניין אותו ולא לכל דבר.